Zajęcia dodatkowe

Zajęcia dodatkowe odbywają się w godzinach 15:00 – 18:00, jeśli zapisze się odpowiednia ilość chętnych. 

 

Zajęcia grupowe:

Zajęcia umuzykalniające metodą Edwina Eliasa Gordona – w dodatkowym wymiarze czasowym

Jest to nowatorska metoda umuzykalniania niemowląt i małych dzieci, która bazuje na rozwijaniu wrodzonych uzdolnień muzycznych. Zdaniem Gordona, nauka muzyki powinna przebiegać w sposób naturalny, jak nauka mowy i wpływać na ogólny rozwój maluchów. Dlatego niezwykle ważne jest osłuchiwanie dziecka z różnorodnymi formami muzycznymi i zachęcanie do jej wykonywania. Zajęcia prowadzone są w formie „śpiewanek” i „rytmiczanek” podczas których dziecko nie tylko słucha, ale także aktywnie angażuje się w „tworzenie” muzyki. Do zajęć wykorzystywane są cymbałki, małe instrumenty perkusyjne oraz różne rekwizyty (chusty, piłki, woreczki z groszkiem).

Śpiewający język angielski – w dodatkowym wymiarze czasowym

Głównym założeniem zajęć jest wprowadzanie dzieci w świat języka angielskiego poprzez zabawę, taniec, grę na małych instrumentach perkusyjnych i śpiew. Dzieci osłuchują się z językiem oraz poznają proste słowa i zwroty angielskie za pomocą wierszyków, rymowanek, gier, zabaw i piosenek. 

 

Zajęcia indywidualne:

Kucyki – dzieci uczą się jeździć bezpiecznie w siodle, ćwiczą równowagę oraz nabywają umiejętności nawiązywania kontaktu ze zwierzęciem i opiekowania się nim.

Michał Siejek
instruktor jazdy konnej 

Jestem właścicielem szkółki jeździeckiej „Akademia Kucania”, instruktorem sportu Polskiego Związku Jeździeckiego oraz czynnym zawodnikiem dyscypliny skoków przez przeszkody.
Z wykształcenia jestem technikiem o specjalności hodowca koni, filozofem i anglistą.

Anna Sobańska
instruktor jazdy konnej

Jestem instruktorką sportu Polskiego Związku Jeździeckiego oraz zawodniczką dyscypliny skoków i ujeżdżenia. Z wykształcenia jestem socjologiem rodziny z zamiłowaniem do pedagogiki waldorfskiej. Pedagogika ta bazuje na wszechstronnym i zrównoważonym rozwoju umiejętności. 

 

Indywidualna terapia integracji sensorycznej – zajęcia dla dzieci mających problemy z zapamiętywaniem, koncentracją, koordynacją ruchową, skupieniem uwagi, nadruchliwością.

Magdalena Stawczyk

terapeuta Integracji Sensorycznej, fizjoterapeuta, terapeuta NTD – BOBATH

Tytuł magistra fizjoterapii zdobyłam na Uniwersytecie Medycznym im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, tam też podjęłam studia podyplomowe w Studium Przygotowania Pedagogicznego w Zakresie Dydaktyki Medycznej.

Jestem certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej (I i II stopnia), terapeutą ręki, międzynarodowym terapeutą NTD – Bobath for children oraz instruktorem Masażu Shantala. Ukończyłam liczne kursy i warsztaty z dziedziny pediatrii, miedzy innymi: Monachijską Funkcjonalna Diagnostykę Rozwojową, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Kinesiology Taping, Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (PNF).

Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas pracy w szpitalach, poradniach, ośrodkach wczasowo-leczniczych, szkołach rodzenia, w przedszkolach oraz w centrum rozwoju i kultury dziecka.

Moja praca jest moją pasją, a uśmiech dziecka jest dla mnie źródłem niegasnącej inspiracji do pracy i motywacją do ciągłego rozwoju zawodowego.

W wolnych chwilach czytam, podróżuję oraz rozwijam swoje pasje artystyczne i sportowe.

 

Indywidualna terapia logopedyczna – zajęcia mają na celu kształtowanie prawidłowej wymowy, usuwanie wad wymowy oraz poprawę komunikacji werbalnej dziecka. 

Łucja Wójcicka-Kozieł
logopeda

 Jestem pedagogiem i logopedą. Ukończyłam pedagogiczne studia magisterskie oraz podyplomowe studia logopedyczne w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, a także  szereg kursów doskonalenia zawodowego z zakresu diagnozy, terapii i metodyki, między innymi wczesnej interwencji, integracji sensoryczno–motorycznej dla logopedów, socjoterapii poznawczo-behawioralnej. Swoje dwuna- stoletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolu integracyjnym przy Centrum Zdrowia Dziecka, w warszawskich szpitalach dziecięcych, jako terapeuta fundacji „Dr Clown” oraz na oddziale położniczym Międzyleskiego Szpitala Kolejowego.  Od ośmiu lat jestem logopedą w Przedszkolu nr 52 w Warszawie, gdzie uzyskałam stopień nauczyciela mianowanego, prowadzę także zajęcia z profilaktyki i terapii logopedycznej w prywatnych żłobkach i przedszkolach.